Μια Κουζίνα Γεννημένη από την Ελληνική Γη

Λίγα λόγια για εμάς

Το Balcony άνοιξε για πρώτη φορά το 2016, από τρεις νέους φίλους με κοινό όραμα. Στα πρώτα εννέα χρόνια λειτουργίας του απέκτησε ένα ευρύ και πιστό κοινό, ενώ από την κουζίνα του πέρασαν καταξιωμένοι σεφ που σημάδεψαν την πορεία του.

Δυστυχώς, διαφωνίες μεταξύ των ιδιοκτητών οδήγησαν στο κλείσιμο του πρώτου κύκλου λειτουργίας του εστιατορίου, στο τέλος του 2025. Εκείνη τη στιγμή αποφασίσαμε να αναλάβουμε εμείς τη συνέχειά του. Η ομάδα συγκροτήθηκε μέσα σε δεκαπέντε ημέρες, από ανθρώπους που είχαν εργαστεί στο ίδιο εστιατόριο στο παρελθόν, και στις 29 Μαΐου ξεκινήσαμε τη νέα πορεία του Balcony.

Επιλέξαμε να διατηρήσουμε το όνομα, καθώς όλοι μας νιώθουμε πραγματικά κομμάτι αυτού του χώρου — έχοντας εργαστεί εκεί στο παρελθόν, κρατάμε ιδιαίτερα όμορφες αναμνήσεις από εκείνη την εποχή.

Το εστιατόριο στεγάζεται σε ένα νεοκλασικό, διατηρητέο κτίριο στην αρχή της οδού Βεΐκου, στη συμβολή με τη Δημητρακοπούλου, στο Κουκάκι — ακριβώς δίπλα στον σταθμό μετρό Ακρόπολη. Το μεγαλύτερο ατού του είναι αναμφίβολα η ταράτσα του, ένα από τα ελάχιστα σημεία στην περιοχή όπου μπορεί κανείς να απολαύσει καλό φαγητό και ποτό με ανοιχτό ορίζοντα, μακριά από τη βαβούρα που επικρατεί στα πεζοδρόμια του κέντρου.